Sofiaah

Alla inlägg den 19 maj 2014

Av Sofia Jonsson - 19 maj 2014 20:05

Herreguuuud vad det åskar!! Jag älskar när det åskar, hahah för det är härligt! Det ska nog åska i morgon när jag är i skolan så det ser Jag fram emot!
Haha men alltså Jag tycker det är mysigt när det åskar! (:

Av Sofia Jonsson - 19 maj 2014 14:55

Sitter nu och kollar på kläder från Dresslink.com och har hittat några sjukt fina! Jag ska nog snart beställa hem lite men det får vänta, sparar pengar till London (: Ska dock dit om ett halv år typ, hahah... I alla fall har denna dagen varit helt soft, jag har lagat mat och suttit och ätit en lååång lunch, vaknade runt elva, men jaja jag är ju ändå ledig idag så varför inte liksom? Vid fem kommer mammas kompis och ska fira lite för att hon fyller år idag. Hurra hurra Grattis mamma! Men ja, jag tänkte dra ut och träna lite sen om en timma typ. Till det där med kläder igen? Vet ni någon bra sida med snygga bikinis? Gärna någon affär så man kan prova. Försöker hitta nån för min kamouflage börjar snaaart bli för liten men jag vill ha en ny ändå, heheh. 



Igår när jag gjorde min NO läxa, uppsatts, grej typ men jaja min dator stängdes av och jag hade glömt att spara så nu är allt Poooof... borta! Guuud vad arg jag var!! Men som tur är hade jag skrivit ut två kopior så jag inte behöver göra om den men ändå! Jag behövde skriva till lite och ändra. Man bllir så sur och ledsen på sånt! 


Jag hade tänkt och ha lite maikyr idag oxå! Kan behövas, var länge sedan nu! Men ja, kommer nog upp ett inlägg senare idag! (:

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


~When nothing goes right, go left~

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Maj 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Frågor & Svar

Kontakt

Mail: JonssonSofia01@gmail.com

 

Instagram: SupermanSofia

 

Twitter: Sofiaa_Jonsson

 

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards