Sofiaah

Alla inlägg den 12 juli 2014

Av Sofia Jonsson - 12 juli 2014 22:50

Tänkte förklara varför det inte kommer upp så mycket bilder :)

Det är så att min dator är jätte krånglig och startar inte, den har alltså kraschat!!! Jag är väldigt förbannat över det men vad ska jag göra åt det? Men jag har funderat på att köpa en MacBook Air, har hört att den ska vara så bra :) Men ska diskutera med mina päron (föräldrar) först osv.

Har ni tänk på en sak? Jag skriver "osv." Ganska mycket?! Haha bara blir så, osv. Haha skoja!

Men om vi går tillbaka till när det gäller med min dator som inte lever mer!
Jag har ju min kamera och tar kort med, massor. Men jag har ju inget att lägga över bilderna till?! Då kan jag tänka mig att ni frågar tre saker till mig!

1. Har ni ingen annan dator du kan ladda över till?
Svar: Nej, vi hade men den gick sönder för ett halvår sedan och vi råkar inte laga den, har redan gjort det typ tre gånger!
2. Syskons dator då?
Svar: Tyvärr, har inga syskon. Ganska skönt att inte ha någon/några ibland men skulle vilja ha en äldre brorsa/ syrra ibland (fråga inte)
3. Varför lagar du inte din kraschade dator?
Svar: har redan gjort det en gång, det höll en vecka, sen dog den nu hahah :) den har varit död i en och en halv vecka nu!

Nu ska jag ta och göra mig iordning till att sova men inte riktigt än! Kommer kanske upp ett inlägg till!? Vem vet?! ;)

Av Sofia Jonsson - 12 juli 2014 22:38

Idag skrev jag ju att vi kanske skulle grilla? Så blev det i alla fall.
Det var verkligen super gott och vi hade kul! Vi hade inga gäster utan bara familjen vilket var ganska skönt för då kunde jag gå ner på mitt rum lite då och då och komma upp igen osv.
Jag vart ju och badade innan så sminket jag hade på mig (lite smink) hade gått bort så jag satte på hög musik och började sminka mig, tog det allmänt chill nere på mitt rum. Maten var somsagt jätte, jätte god, och om ni undrar var det grillad entrecote och pasta sallad. Såklart drack jag mitt kära Is Te till det, hahah

Nu sitter jag i alla fall på min säng och lyssnar på musik och har två hundar som sover så djupt, mysigt!

Av Sofia Jonsson - 12 juli 2014 20:18

Jag är inte bra på att ta "selfies" och mitt ljus på mitt rum är inte bra! Hahaha men låt inte det stoppa oss?!
Här kommer bilden på outfiten idag!

Av Sofia Jonsson - 12 juli 2014 12:25

Idag vaknade jag av att min kära hund Tillie klev på mig och var allmänt glad över att se mig igen. Jag var dock inte lika glad över att bli väckt klockan sju! Men men. Jag gick i alla fall upp vid nio och åka frukost! Ja, frukost!! Jag äter nästan aldrig frukost men det gjorde Jag idag! Vid halv elva åkte vi och hämta en av mina bästa kompisar Wilma och åkte till stranden. Nu är det dog iskallt så vi sitter i den varma bilen och pratar och lyssnar på musik osv. Ikväll tror jag att min familj och jag ska grilla! Ska bli gott i sådana fall!

Presentation


~When nothing goes right, go left~

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12 13
14 15 16 17
18
19 20
21 22 23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Frågor & Svar

Kontakt

Mail: JonssonSofia01@gmail.com

 

Instagram: SupermanSofia

 

Twitter: Sofiaa_Jonsson

 

Gästbok


Skapa flashcards