Sofiaah

Alla inlägg den 14 juli 2014

Av Sofia Jonsson - 14 juli 2014 22:42

 

         



Här var det en liten photoshoot :) Lite spontant sådär ;) Hoppas att något kort blev bra?! Tog ju med hundarna ibland :) 


Av Sofia Jonsson - 14 juli 2014 19:51

Mitt paket blev lite försenat så vi fick hämtade lite senare!! Jag är verkligen super nöjd och man kan inte bli gladare än mig nu!!! Jag har faktiskt köpt mig en MacBook Air! Jag är såååååå nöjd och man kan inte beskriva känslan!!! Så glad är jag!!!

Jätte dålig bild, jag vet men aah!! Kommer säkert upp ett inlägg till lite senare ikväll :) SÅÅ GLAD ÄR JAG!!!

Av Sofia Jonsson - 14 juli 2014 13:12

Nu sitter jag i köket och väntar på att vattnet ska koka upp. Ska nämligen koka ris :D
Idag är jag vääääldigt glad!!! Mamma kommer hem halv fyra och då åker vi direkt och hämtar mitt paket!! Vi kunde beställt det så det stod med mitt namn så kunde jag hämtat ut det tidigare men man måste ta sig med bil eller buss dit jag ska och jag har inte tillräckligt med pengar på mitt buss kort tror jag, haha.
Inte nog med mitt paket så ska jag skajpa (skypa) med min bästa kompis idag, hon är i Kroatien så det ska bli grymt kul!! Annars är det nog bara det, jag har tagit lite kort så det kanske kommer upp nya bilder sedan?! Vem vet?! Ska kolla igenom dem noga osv.
Juste, idag så vaknade jag klockan sju. KLOCKAN SJU!!!!!! Jag blev skit arg och var typ sur för att jag vaknade så tidigt, hade ju inget att göra då haha :) jag la mig vid halv två igår så det blev fem och en halv timmars sömn idag! Jippie!!!

Tror att vattnet kokat upp nu!
Vill bara säga att SÅKLART kommer det en bild på mitt paket osv.

Presentation


~When nothing goes right, go left~

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12 13
14 15 16 17
18
19 20
21 22 23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Frågor & Svar

Kontakt

Mail: JonssonSofia01@gmail.com

 

Instagram: SupermanSofia

 

Twitter: Sofiaa_Jonsson

 

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards