Sofiaah

Alla inlägg den 19 juli 2014

Av Sofia Jonsson - 19 juli 2014 20:38

Vill bara säga, förlåt att jag inte uppdaterat nått!!! Jag ber om ursäkt!


Jag har hafft fullt upp de senaste två dagarna, det är ju Fallensdagar i Trollhättan! Vi börjar med gårdagen tyvker jag :)


Igår var jag, mamma, pappa och deras kompisar och deras barn på Fallensdagar. Det är en tradition. Det var verkligen super kul, utom att jag blev lite yr och hade inte druckit nått på några timmar. Men vi hade jätte, jätte kul! Kom hem vid halv tio och då åt ja godis och kollade på film! 


Idag så var jag på Fallensdagar med Jessika! Det var super roligt och jätte kul! Vi provade Frozen Youghurt och det var väl gott, inget slår glass liksom! Men det var gott! Vi gick runt i timmtals på stan och köpte sedan dricka och gick och satte oss vid kanalen! Och pratade om allt mellan himel och jord typ. Vid sju åkte vi hem, alltså jag åkte hem och hon hem! Vi hade jätte kul verkligen så det måste göras om nästa år! 



Nu sitter jag här hemma och gör inget, ska nog kolla på ett till avsnitt av The Vampire Diaries ( TVD ) 


Min bästa kompis Wilma, åkte till Turkiet igår så idag ska vi Skypa! Ska bli skiiiiiit kul!!! Saknar henne, får ju inte träffa henne på två veckor nu, och när hon kommer hem åker jag till Grekland ( Samos ) nästan haha, men vi måste träffas innan! 


Presentation


~When nothing goes right, go left~

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12 13
14 15 16 17
18
19 20
21 22 23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Frågor & Svar

Kontakt

Mail: JonssonSofia01@gmail.com

 

Instagram: SupermanSofia

 

Twitter: Sofiaa_Jonsson

 

Gästbok


Skapa flashcards