Sofiaah

Alla inlägg den 22 juli 2014

Av Sofia Jonsson - 22 juli 2014 20:22

Idag har det varit väldigt chill! Solade ju lite i morse, bara fyrtio minuter eller nått :) Men jaja. Nu har jag i alla fall matkoma! Vi har precis ätit och jag var så hungrig så jag åt fort och hyffsat mycket! För mig var det mycket, och alla säger att jag äter lite hahah :) Men jag sitter här och har matkoma men jaja sånt händer ;) 


Vi hörs!

Av Sofia Jonsson - 22 juli 2014 13:33

Steker i sooooen! Kommer smälta bort! Så sjukt varmt! Och vindstilla ???????

Av Sofia Jonsson - 22 juli 2014 10:13

Godmorgon godmorgon... 

Har precis vaknat och kollar nu på TVD och bara har det bra! Snart ska jag nog gå upp och äta frukost för jag känner att jag snart kommer bli lite hungrig :) 

Snart får jag nog gå ut och sola lite, det är varmt här, hahah, som på alla andra ställen oxå ;)



Jag är i alla fall sjukt taggad på lördag, då ska jag gå upp vid halv 6 och göra mig i ordning och vid 7- halv 8 åker jag och mamma ner till Skåne till mammas bästa kompis! 

Om någon inte vet vart paradiset ligger så är det där! Bilder kommer såklart!!! Gunilla, mammas bästa kompis, hon har en gård, runt ett fyrtiotal kor, runt femton islandshästar ( bara två är inridna och en under inridning ) runt tjugo hundar, hon har en stoooor kennel. Men det ska bli såååå kul. Där nere ska jag få ha som min egna häst, han är super söt!! 


Det ska bli sååå kul!! Jag ska ju ta med kameran sååå det blir super bra och så! Vi ska även rida och promenera med hundarna på Haväng ( om ni inte vet var det är, google it ) Ååh kan inte vänta typ!!!!


Men jag kanske ska lägga upp en veckoplanering, vad säger ni om det? 

Presentation


~When nothing goes right, go left~

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12 13
14 15 16 17
18
19 20
21 22 23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Frågor & Svar

Kontakt

Mail: JonssonSofia01@gmail.com

 

Instagram: SupermanSofia

 

Twitter: Sofiaa_Jonsson

 

Gästbok


Skapa flashcards