Sofiaah

Alla inlägg den 27 juli 2014

Av Sofia Jonsson - 27 juli 2014 18:35

Som ni kanske vet är ju jag i Skåne och har semester, for real. Alltså jag är ''bortrest'' . 

Det kommer bli dålig uppdatering för att jag är ju i Skåne hos mina kompisar och jag vill gärna vara med dem mycket för vi träffas inte så ofta! 


Idag ska vi i alla fall rida, till en kiosk och där ska vi köpa glass och så :) Ska bli super mysigt!

Vi har badat idag och det var suuuper varmt så det behövde vi! 


Nu sitter jag i soffan och slappnar av lite innan vi ska gå och hämta hästarna, det är lite för varmt nu, hahah. 


Angående bilderna!? Jag funderar på att lägga upp alla bilder när jag kommer hem så jag liksom kan ''peta'' ut de bästa och lägga upp? Jag tror jag gör så! 


Jag har inte tagit så många för vi har ju nästan bara varit vid havet men det koer bli massa mer! Lovar!!!


Nu ska vi fika lite så jag måste gå :) 

Presentation


~When nothing goes right, go left~

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12 13
14 15 16 17
18
19 20
21 22 23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Frågor & Svar

Kontakt

Mail: JonssonSofia01@gmail.com

 

Instagram: SupermanSofia

 

Twitter: Sofiaa_Jonsson

 

Gästbok


Skapa flashcards