Sofiaah

Alla inlägg under juni 2014

Av Sofia Jonsson - 22 juni 2014 10:42

Rubriken säger allt!!!

Idag hade jag tänkt att sätta uppmin ''lilla'' studsmatta för att jag tycker om att göra volter m.m

Och sen ska jag vara med Amanda och då ska vi nog vara på skolgården så får vi se om några mer kommer dit eller inte. Vi  brukar vara på skolgården för att det är väldigt roligt att vara där på dagarna och så :) 




Jag har ju passat en liten hund som heter Tillie. För att träna henne och tävla med henne (hundutställningar) 

Så jag har haft henne i nästan en och en halv månad. Jag älskar denna hund så sjukt mycket så i fredags fick jag reda på att jag har fått henne!!!! Det var sååå kul och jag började nästan gråta, hahah. Men jag var så glad!

Av Sofia Jonsson - 21 juni 2014 21:27

Hela denna veckan har jag jobbat i stallet och haft gäster vilket beror på att jag inte kunnat vara med mina kompisar, som Amanda, henne har jag verkligen saknat. Vi är typ varje dag och nu har vi inte kunnat göra nått på en vecka, känns super konstigt, men nu ska jag inte deppa, jag ska faktiskt vara med henne i morgon så det ska bli så kuuuul!!!  

Av Sofia Jonsson - 21 juni 2014 21:21

Som ni kanske vet var jag och min kompis Olli på One Directions konsert i Stockholm 13:de Juni. Det var helt fantastiskt!!! Jag var så hes flera dagar efter och jag log typ hela tiden! Min dator är lite dum och vill inte ladda upp några bilder så kolla gärna min instagram: supermansofia

men aah! Det var helt otroligt!!!!!!!!! efter tre års väntan har jag äntligen fått se dem!



Av Sofia Jonsson - 21 juni 2014 21:17

Guuud, förlåt för världens dåligaste uppdatering...Sämsta ever... Men det ska jag försöka ändra på! Kommer att försöka lägga upp i alla fall ett om dagen, har så mycket nu, folk kanske tror, ahmen du har ju sommarlov, du har väl alltid i världen? NEJ, det har jag verkligen inte. Ska inte gå in på några detaljer men jag har en del att göra. tänke bjuda på en riktigt bra låt i alla fall... 


Av Sofia Jonsson - 10 juni 2014 17:38

Hej, nu ligger jag och solar, det ör såååå himla varmt!!

Denna veckan kommer bli och har varit helt fantastisk! I måndags (igår) kollade vi på film i skolan och fick ha med godis och dricka osv. Sen på eftermiddagen hade vi, vattenkrig, eller som lärarna säger, vattenlek! Men ja, jag skulle inte vara med för jag kände inte direkt för det, men jag blev blötare än någonsin! Men det var kul ändå!
Idag hände inget speciellt, vi hade beännbolls turnering och det gick jätte bra! Mitt lag vann alla matcher! Så det var kul!
I morgon ska vi städa i skolan, vilket är väl okej kul men ja, måste göras! Sen på eftermiddagen ska jag vara med min bästa kompis, Amanda.
Och på torsdag är det skolavslutning och sen bär det av till Stockholm! Super kul!!!!
På fredag ska jag få träffa min kompis Olli! Ska bli jätte kul, det vart jätte länge sedan nu! Och sen ska vi gå på stan i Stockholm och kolla lite! Och sen på kvällen blir det One Direction konsert!
Sen kommer vi till lördag och då åker jag och Olli ner till Skåne (där hon bor) och då ska vi vara där en dag och pyssla med hästarna och djuren på gården.
På söndag åker jag tillbaka till Trollhättan och lever vidare! Hahah men denna veckan kommer äga sönder (: kommer bli jätte kul!!

Av Sofia Jonsson - 10 juni 2014 17:29

Inte varit nån uppdatering på as länge nu! Men jag vill att ni ska veta att jag kommer inte uppdatera varje dag kanske. Men jag hoppas att ni är okej med det?

Presentation


~When nothing goes right, go left~

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Frågor & Svar

Kontakt

Mail: JonssonSofia01@gmail.com

 

Instagram: SupermanSofia

 

Twitter: Sofiaa_Jonsson

 

Gästbok


Skapa flashcards