Sofiaah

Alla inlägg den 9 juli 2014

Av Sofia Jonsson - 9 juli 2014 18:43

Jag tog mod till mig och badade ändå! Herreguuud, det var iskallt! Men på något sett var det skönt, haha
Idag hämtade jag, mamma och min moster min kusin på hans jobb och hans flickvän och åkte och åt mat och sen skulle vi ju då bada med tills slut gick alla i och badade utom min moster, haha men hon passade våra grejor.

Av Sofia Jonsson - 9 juli 2014 18:23

Nu när vi äntligen kommit till stranden babar inte jag för att det är för kallt!
Men det är väldigt skönt att stå i vattnet och titta bara!

Av Sofia Jonsson - 9 juli 2014 15:09

Just nu går vi i affärer och jag håller på att dö i värme slag!
Men sen blir det nog stranden.
Skönt att bada, haha svalka av sig lite!
Tänkte fråga om ni vill ha någon speciell tag eller något speciellt inlägg?
Skriv i kommentarerna

Av Sofia Jonsson - 9 juli 2014 13:04

Jag och min bästa kompis, Wilma ska åka till Liseberg den 23 Augusti för att kolla på The Fooo!!! Vi tycker om dem och tyckte att det var dax att åka och kolla på dem! Ska bli så kul!
Vi kanske ses där? Ska bli så otroligt kul!! Äntligen ska jag få se min kändiscrush eller min vanliga, båda kan vi säga. Jag får ju se Felix Sandman!!!!!

Av Sofia Jonsson - 9 juli 2014 12:49

Kommer dock inte bli så långa inlägg P.ga min dator kraschat :( Men det blir en del på min iPad eller mobilen (: Ska försöka med nya tag nu! Ska kolla på ny dator, själv vill jag ha en MacBook air, men mina päron tycker det är för mycket att betala. Haha dock är jag nästan helt pank men ska nog hitta ett litet jobb till mig under sommaren, arbetade i stallet för ca. Två veckor sedan, utan pengar betalt då men jag var bara glad att ha något att gå upp för på morgonen (: Dels kom jag jätte nära min favorit häst och det slutade med att hon gnäggade när jag kom in i stallet! Mysigt!

Nu ska jag återgå till min musik, hahah The Fooo time ;)

Av Sofia Jonsson - 9 juli 2014 12:39

Nu åker jag mot värmen, Karlstad. Där kokar det tydligen. Min moster bor där så jag och mamma passade på att åka dit!
Hur varmt är det hos er?

Av Sofia Jonsson - 9 juli 2014 12:25

Haj, tänkte göra ett nytt försök nu och får se om det blir bättre, hahah. Vi får hoppas på det bästa!! Kram.. Eller nått, hahaha

Presentation


~When nothing goes right, go left~

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12 13
14 15 16 17
18
19 20
21 22 23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Frågor & Svar

Kontakt

Mail: JonssonSofia01@gmail.com

 

Instagram: SupermanSofia

 

Twitter: Sofiaa_Jonsson

 

Gästbok


Skapa flashcards