Sofiaah

Alla inlägg den 16 juli 2014

Av Sofia Jonsson - 16 juli 2014 23:38

Idag har verit en skit rolig dag!!!! Jag vaknade runt halv elva och gick upp och åt en stoooor frukost och sedan satte jag på musik och chilade tills klockan var runt två för då kollade jag livestream med The Fooo (gamla livestreams) 

Och då höll jag på att dö av skratt, seriöst jag dog nästan!!!! Sen vid halv fem började jag och Ellen skypa och så slutade vi skypa vid 9- halv 10 ! Skönt att få prata med henne igen! Men sen så satte jag upp massa foton och jag blev riktigt nöjd! Älskar ju fotografier så det blev bra kombo! Och nu skriver jag med Ellen och vi ska Skypa jätte , jätte ,jätte mycket i morgon och de ser jag fram emot! 


Har ni något önskemål om ändringar på bloggen? Tänkte förstora täxten lite? Skulle de passa bra? Ska se om jag kan göra nått! Och vad tycker ni om min nya header?! Skriv gärna i kommentarerna vad ni tycker osv. 


Kanske kommer upp något mer inlägg idag! Är väldigt trött och så men ska skriva lite mer med Ellen! 


Av Sofia Jonsson - 16 juli 2014 18:16

Jag och Ellen avslutade skypandet ett tag för att hon skulle äta, men snart ska vi skypa igen, så jag passar på att skriva ett inlägg medan hon äter!


Det blev lite ändringar! Jag skulle ju gått på The Fooo's konsert på Liseberg den 23 Augusti? Men man skulle behövt stå och köa flera dagar innan så jag och Ellen ska till Lysekil istället!!! Det kommer bli såååå kul!!! Men det är inte bestämt än, men det går nog, vi ska bara köpa biljetter och så :) Men förhoppningsvis ska vi dit! Kommer bli jätte, jätte, jätte kul!!


Av Sofia Jonsson - 16 juli 2014 17:44

Skypar med Ellen och har gjort det i en och en halv timma nu! Skiiiit kul!!!  

Av Sofia Jonsson - 16 juli 2014 13:07

 Hej, förlåt att jag inte bloggat idag än, men men. 


Jag har i alla fall jobbat på en ny header! Vad tycks? Jag är inte riktigt nöjd än, behövs lite små fix till bara :) Men snart är den nog klar :) 

Jag tyckte i alla fall att den blev ganska bra ändå! Men hoppas att den blir ännu bättre :)


Idag ska jag och mamma gå ut och gå med hundarna, kommer bli skönt :) Om det inte är för varmt förstås! Men det tror jag inte, vi går ju på kvällen typ :) 


Nu sitter jag i alla fall i vardagsrummet och ska snart plocka ur diskmaskinen och börja sminka mig :) Jag lyssnar såklart på musik, haha. Det gör jag hela tiden!!! 


Jag LOVAR att det kommer upp minst ett inlägg till idag!!! LOVAR!!!! 

Något önskemål på inlägg? Skriv i kommentarerna i sådana fall, annars kommer jag nog på nått!

Presentation


~When nothing goes right, go left~

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12 13
14 15 16 17
18
19 20
21 22 23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Frågor & Svar

Kontakt

Mail: JonssonSofia01@gmail.com

 

Instagram: SupermanSofia

 

Twitter: Sofiaa_Jonsson

 

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards