Sofiaah

Alla inlägg den 10 juli 2014

Av Sofia Jonsson - 10 juli 2014 17:09

Nu sitter vi här igen, på stranden! Det var jätte kallt i vattnet men efter ett tag var det rätt skönt! Nu solar vi lite och sen äter vi med min kusin och hans tjej! Ska bli kul (:

Av Sofia Jonsson - 10 juli 2014 14:57

Då går vi här, längs kanalen, håller på att svettas ihjäl men det är skönt när det är super varmt!
Snart ska vi nog bada vilket kommer bli super skönt! Karlstad är väldigt vackert

Av Sofia Jonsson - 10 juli 2014 11:42

Som ni vet är det ju sommarlov nu (: Vilket innebär för mig och vissa andra som går på ridskola, ingen ridskola. Jag har en favorit häst som heter Dimma och jag älskar henne så mycket! 

Jag hjälpte till på ett handikaps ridläger och då fick jag mat på ridskolan och så fick alla medhjälpare rida, så man kan säga att jag fick ett gratis ridläger! Vilket var superbra! Jag red Dimma varje dag som leder till att man skapar ett band till hästen och ryttaren, jag gjorde allt med henne! Hämtade henne i hagen, gav henne mat, borsta henne, red henne och ledde henne när handikaps ridlektioner var igång och detta gav resultat! hon gnäggade när jag kom in i stallet på onsdagen och torsdagen (lägret var måndag, tisdag, onsdag och torsdag) Det var super mysigt! 

varje dag vi kom till lägret satte vi på grimmor på alla hästar i hagen och jag satte på Dimma grimman och hon följde efter mig hela tiden edans jag gick runt till massa olika hästar! Jag höll inte i henne eller hade något grimskaft! Helt otroligt!! Nu sitter jag och tänker på henne varje dag och jag saknar henne så! Men hon har det bra och går i dem gröna hagarna Så får jag ju se henne när jag kommer tillbaka! 

   

ursäkta mig! En heldag i stallet, då blir man smutsig!! 

Av Sofia Jonsson - 10 juli 2014 11:42

Som ni vet är det ju sommarlov nu (: Vilket innebär för mig och vissa andra som går på ridskola, ingen ridskola. Jag har en favorit häst som heter Dimma och jag älskar henne så mycket! 

Jag hjälpte till på ett handikaps ridläger och då fick jag mat på ridskolan och så fick alla medhjälpare rida, så man kan säga att jag fick ett gratis ridläger! Vilket var superbra! Jag red Dimma varje dag som leder till att man skapar ett band till hästen och ryttaren, jag gjorde allt med henne! Hämtade henne i hagen, gav henne mat, borsta henne, red henne och ledde henne när handikaps ridlektioner var igång och detta gav resultat! hon gnäggade när jag kom in i stallet på onsdagen och torsdagen (lägret var måndag, tisdag, onsdag och torsdag) Det var super mysigt! 

varje dag vi kom till lägret satte vi på grimmor på alla hästar i hagen och jag satte på Dimma grimman och hon följde efter mig hela tiden edans jag gick runt till massa olika hästar! Jag höll inte i henne eller hade något grimskaft! Helt otroligt!! Nu sitter jag och tänker på henne varje dag och jag saknar henne så! Men hon har det bra och går i dem gröna hagarna Så får jag ju se henne när jag kommer tillbaka! 

   

ursäkta mig! En heldag i stallet, då blir man smutsig!! 

Av Sofia Jonsson - 10 juli 2014 10:14

Ni kanske vill veta lite mer om mig och mitt liv? Jag ger dock inte ut alla för att jag vill ha lite, lite, lite privatliv m.m ;)
Men vi kan se vad som händer! Kommer att typ göra ett till om jag bestämmer att lägga till något eller nått, dock använder jag aldrig Vine så jag ger ut när jag börjar används den, hahah

Instagram - supermansofia
Twitter - Sofiaa_Jonsson

Av Sofia Jonsson - 10 juli 2014 10:06

Godmorgon människor :)
Jag är jätte, jätte, jätte trött.
Min högra arm är helt slapp! Jag har nog gjort nått för när jag vakna kändes det som att jag brutit armen! Jätte läskigt!!
Men igår när vi gick på stan så hade jag min väska med mig som vägde bly!!!! Så det är nog därför!
I alla fall idag så ska vi åka in till stan och äta brunch (blandning mellan lunch och breakfest, alltså frukost på engelska)
Sen så ska vi äta glass, min kusin tycker att det är den godaste som finns, men jag håller fast vid Ben & Jerry.
Men vi får väl se? Ny favorit kanske? Jag håller mig uppdaterad med det!

Presentation


~When nothing goes right, go left~

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12 13
14 15 16 17
18
19 20
21 22 23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Frågor & Svar

Kontakt

Mail: JonssonSofia01@gmail.com

 

Instagram: SupermanSofia

 

Twitter: Sofiaa_Jonsson

 

Gästbok


Skapa flashcards